Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Η ντροπή της σιωπής..

Δεν υπάρχει συγχώρεση καμία..καμία..
Για όλους αυτούς που η "ιδεολογία" τους, δεν επιτρέπει τη στήριξη σε ένα λαό που σφαγιάζεται..
Δεν υπάρχει συγχώρεση καμία...





Άκουσα να λένε "είναι θέμα προτεραιοτήτων" ,"και καλά τώρα είναι εξέγερση του λαού"...
Εγώ κάθε μέρα που ξυπνώ, προσπαθώ να καταλάβω το κόσμο που ζω.. και ποιες είναι οι προτεραιότητες του τελικά...



Συνηθίσαμε το τέρας και γίναμε αν όχι ίδιοι, χειρότεροι..
 Πες μου σε παρακαλώ τι θα πεις στα παιδιά που έχασαν τα όνειρα τους και μεγάλωσαν πριν καν σηκωθούν μόνα στα δυο τους πόδια..?
 Πες μου τι θα πεις στη μάνα που αποχαιρέτα τα παιδιά της κάθε μέρα που φεύγουν απ΄την αγκαλιά της, γιατί θα έρθει μια μέρα που η πόρτα δε θα ξανά ανοίξει να τα ακούσει, τι θα πεις?
 Πες μου τι θα πεις στα κορίτσια που ο θάνατος θα είναι η λύτρωση  απ' τον ατελείωτο ψυχικό και σωματικό βιασμό?
 Τι θα πεις σε ένα σωρό αντράκια που χάθηκαν σε μια στιγμή για τα όνειρα των συνανθρώπων τους?




Τι περιμένεις να σου πουν αν σε 20 ή 30 χρόνια καταδικάσεις τη σφαγή ?
Ιστορία θα είναι πια..και αυτός ο πλανήτης στην ιστορία καθόταν παντα στο τελευταίο θρανίο!

Είναι αλήθεια πως η αλληλεγγύη είναι το όπλο των λαών και όπως κάθε όπλο θέλει το στόχο του έτσι κι αυτό.. με μόνη διαφορά πως για να λειτουργήσει σωστά και να πετύχει τον εχθρό θέλει πολλούς να πατήσουν τη σκανδάλη !


Όχι, ότι και να πείτε, τη Συριακή επανάσταση δε θα τη μαυρίσετε.. χριστιανοί, μουσουλμάνοι, αλαουίτες, αριστεροί, αναρχικοί... Άνθρωποι όλοι τους, που σκοπός τους είναι να τιμωρήσουν ένα φασίστα που εδώ και σχεδόν 50 χρόνια θάβει ελεύθερες φωνές! 


Γιατί η αλήθεια είναι πως στη Συρία οι μόνοι φασίστες είναι το καθεστώς και οι ακολουθοί του!





Το καθεστώς του Άσαντ στέρησε τη μανα απ' το πατέρα μου , το καθεστώς του Άσαντ φυλάκισε τον θείο μου 20 χρόνια.. το καθεστώς του Άσαντ μετά από 30 χρόνια χτύπησε τον 13χρονο ξάδερφό μου στο κεφάλι και όλους για τον ίδιο λόγο, την Ελευθερία..



Μη σιωπάς λοιπόν γιατί οι νεκροί ζητούν δικαιοσύνη!




"Θάνατός παρά ταπείνωση"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου