Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Ο βιασμός δεν γνωρίζει φύλο...

Αφορμή για αυτό το κείμενο στάθηκε η επιθυμία μου  να μοιραστώ μαζί σας ένα μικρό απόσπασμα της εμπειρίας ενός αγαπημένου προσώπου από την Συρία, που παρόλο που υποβλήθηκε κατ' επανάληψη σε ομαδικούς βιασμούς, με ενέπνευσε το θάρρος και το κουράγιο του, και δεν θα ξεχάσω ποτέ  το δάκρυ καθώς μου αφηγούνταν το ποίημα και μετέπειτα την ιστορία του. Ας είναι καλά αυτήν η αδερφή ψυχή όπου κι αν βρίσκεται



Πάντα μαλώναμε για τα φύλα
Τι τυφλότητα!
Αναρωτιέμαι ποιος είδε
πρώτος την διαφορά
μεταξύ άντρα και γυναίκας
Θα πρέπει να ήταν πολύ
γελοίο υποκείμενο!
Είμαι προέκταση του
εαυτού σου και σ' αγαπώ
πιο πολύ απ' ότι αγαπώ τον
εαυτό μου
Αναρωτιέμαι πότε πάψαμε
να είμαστε ένα
Να μπορούσα να γυρίσω πίσω τον
χρόνο και να αγαπήσω και να ενώσω
Να μην αφήσω να υπάρξει

όλος ο πόνος στην Ιστορία



"Σταματήστε τον βιασμό των κρατουμένων. Θα ήθελα να διευκρινίσω σε χιλιάδες άνδρες που έχουν υποστεί βιασμό στην φυλακή πως δεν είναι μόνοι. Δεν ήταν δικό τους σφάλμα και δεν θα πρέπει να τους υπερβαίνει αυτό. Είμαι εδώ, ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ...και έχω γίνει ισχυρότερος από ποτέ. Ελπίζω οι γυναίκες θύματα βιασμού όταν ακούσετε την ιστορία μου να την βρείτε παρηγορητική, διότι ο βιασμός είναι βιασμός για όλα τα πρόσωπα.  Οι ομοιότητες υπερβαίνουν τον διαφορών μεταξύ άνδρα και γυναίκας."


أوقفوا اغتصاب السجناء :: أريد لآلاف من الرجال المغتصبين في السجون أن يعرفوا أنهم ليسوا وحيدين .. لم يكن خطأهم، وسوف يتجاوزون هذا .. أنا هنا .. لا زلت هنا .. وقد أصبحت أقوى كما لم أكن يوماً .. أتمنى للضحايا من النساء المغتصبات عند سماع قصتي أن يجدوا بعض الراحة لأن الاغتصاب هو اغتصاب مهما كان الشخص الذي وقع عليه .. هناك أوجه للشبه أكثر منها للاختلاف بين الرجال والنساء ..




المعتقلون والمغيّبون والمختطفون ليسوا ارقاما في التقارير


تنسيقية الثورة السورية في اليونان-Αλληλεγγύη στο Συριακό λαό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου